hemma

Hemma från malmö nu. Haft en ganska lugn helg, träffade lite folk på fredagkvällen och Philip en stund på lördagen. Jag gick även ut en stund och letade lite "nya" second hand butiker, gick dock hem utan fynd.. Inte sitter jag och gråter för det, men någon som har tips? Hihi. 
Tråkigt att det fina vädret försvann, enligt ryktet blir det till och med snö i veckan! Helt fel ju, nu får "vintern" ge sig! Dra något gammalt över sig och låta våren komma på riktigt. Längtar efter att slippa vinterjackan (utan att frysa ihjäl^^)

Just nu sitter jag i min säng, lyssnar på gulliga låtar som ger små flashbacks, längtar efter något varmt att dricka och mår allmänt bra.
Ha det bra, grottmänniskor och annat fint folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0