let's create

ingen aning om vart rubriken kom ifrån, haha
Idag var det ganska väntat en ny dag.
Började med skolan där allt var som det brukar. Hemkunskap med köttfärspaj, den blev jättesöt med ett hjärta i mitten och supergod p.g.a min och fredricas hemliga ingrediens! Fick även veta att vår klass hade bäst provresultat, vilket inte är så vanligt xD
På kvällen blev det dans och jag älskar vår danslärare. Haha nej kanske inte, men hon vill att allt ska vara lite halvporrigt. Sött, right? Nu blir det dans till Pokerface, och den kommer bli såhär uttjatad, men det gör inget för dansen blir nog kul.

Imorgon ska jag på gammelfarmors begravning, får se hur det blir.
På kvällen ska jag på konsert med Navid Modiri och Gudarna, Verkar kanske lite okänsligt men får dela dagen på två och låtsas att det inte är så kort efter. Eller något ^

Nu var sagan slut, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0