sjuk

Nu var det tydligen min tur att bli förkyld. Sitter med roslig hals, glansiga ögon, rinnande näsa osv. Det är ju helt underbart! Trots det ska jag nog till skolan imorgon, orkar inte vara hemma. Hör och häpna!

Imorse fick vi 20 minuter extra på matteprovet vi hade i fredags. "GOOD" tänkte jag, men kunde lika gärna varit utan för klarade inte uppgiften ändå, blä. Hade musikal sista lektionen och för mig är det helt meninglöst. Visserligen trevligt att sitta i 80minuter och bara sova och klappa Fredrica, men kunde lika gärna sluppit "lektionen".
Jag åkte hem efter skolan och tog det lugn. Mia och Tim kom på Emmes moped och hälsade på vid 6-tiden, nästan helt utan förvarning. Trevlig överraskning, de bjöd på godis och Mia visade stolt upp sköljmedlet hon köpt. Haha, söta :) De hade varit på Willys och lite annat smått och gott.

Nu är jag för trött för att skiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0