solsken.

"Bak&foto"-dag med Mia igår, vi "bakade" chokladpudding och fotade lite. Efter det var det dags för dans. Kom till idrottshallen och märkte att de bygger om där, vilket innebar att det blev en labyrint att hitta till vår lilla dansstudio i källaren. Lyckades dock efter några minuter, grattis till mig som inte ligger död i en hörna under handbollsplanen! Haha nej så illa var det inte.
Hade dans på idrotten idag med.. Inte riiiktigt likadana steg som de jag brukar ha, men vafan jag hade dött om det hade vi skulle hänga i ringar och snurra runt tills man dör som riktiga gymnaster gör så det är väl ganska jämt.
Planerade även att va med emil, ganska längesen sist nu. Tyvärr failade planen p.g.a missförstånd. Så det blev till att planera om, så tog med min mor och bror till mormor och morfar, där det bjöds på fika. Ganska trevlig reservplan enligt mig.
Extremt skönt med fint och ganska varmt väder idag, får mer än gärna fortsätta.

Mia håller på att fixa designen på min blogg, hurra till henne!
Den här är bara tillfälligt,  men fortfarande bättre än det var innan, haha.
:]


Kommentarer
Postat av: Johan

haha ja mormor o morfar fika är aldrig fel :D

2009-03-19 @ 12:53:40
Postat av: felicia

haha nej klart inte, trevligt :D

2009-03-19 @ 20:12:13
URL: http://fliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0