:o

Phew, nu var det sådär längesen jag skrev igen ^^
Har fyllt år och lite annat trevligt. Mycket lyckat faktiskt.
Sen hoppar vi fram till helgen. I fredags var jag på bio med folk, såg Valkyria. Tyckte inte den var överdrivet bra, det hände inte så mycket. I lördags hade jag lite "kalas" med moster och hennes man. Senare stack jag ut med Emme, Love, Tim och Niklas. De hämtade mig när de skulle in till Maxi 20 minuter innan de stängde, och det är en bit dit.. Vi hann dock aldrig så långt eftersom Niklas moped dog mitt ute i ingenstans ( inte långt ifrån där jag bor). Haha, där stod vi som några fån. Efter mycket slit (för vissa andra) lyckades vi dock ta oss hem till Emme, där väntade Mia och Ph. Trevlig kväll!
Får väl kommentera Melodifestivalen med, även om jag bryr mig SÅHÄR mycket om den. Alltså inte det minsta..
I alla fall, Måns skulle vunnit istället för hon saken.
I söndags vaknade jag vid 2, lagoooom! Drogade tv fram till kl 6, då fick jag ett ryck och sprang en runda. Somnade gott på kvällen.
imorse (måndag) vaknade jag mindre lycklig och smått sur, men så kan det va :D Skola , där jag blev besviken på mitt VG på nationella i engelska, sen hem och tog det lugnt, nu ska jag komma på ett bra ämne att jobba om på SOn.
Båring, fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0