rudolf!

Sitter med en näsa rödare än i 5an när jag var Rudolf på julavslutningen.
Usch ja, bara för att jag var duktig och gick till skolan idag fick jag ägna de största delarna av dagen åt att springa och snyta mig -.- Imorgon blir det till att stanna hemma, ännu värre nu..
I skolan hade vi provsmakning av ost på HKn, vi skulle bl.a lukta på osten. Haha det gick lagom bra ;) Sen kollade vi klart på filmen "Animal Farm". Fick tillbaka matteprov och spelade nått som skulle likna sänka skepp på matten, sen skulle man heeem! Usch ja.
Imorgon missar jag slöjden som faktiskt är kul eftersom läraren är sjuk och vi har bästa Bitte som vikarie. Jag var smårädd för henne när jag var liten och var själv med henne på fritan, men nu märker jag ju att hon är underbart härlig :D Jag var väl ung och dum.. Haha
Nu blire' Tv för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0