bränna,bränna, brääänna!

Håhå, som sagt var jag med Mia i stan idag. Det blev inte billigt kan jag säga! Köpte kläder för över 1000kr, hej! Haha har dock inte handlat på länge så det var jag värd. Det blev:
2 linnen
2 tjocktröjor (en adidas)
1 par skor
1 kjol
och en body lotion

Underbart det ju, eftersom jag har 1000kr kvar. Hemskt vad allt känns enkelt med mycket pengar.
Iaf, Emme gick med oss en stund i stan. Det var dock när hon drog min shopping började på allvar, badam! Handlar mest när jag är med Mia, hon är bra på det där. Haha kan vara positivt och negativt.
Efter allt handlande var vi såklart huuungriga så det blev en kycklingtallrik MUMSMUMS. P.g.a. denna lilla oskyldiga fågel missade vi bussen och fick vänta en timme till i stan.

Nu borde jag plugga inför SO-prov, HK-prov och skriva recension till imorgon.. Än så länge lyckas jag inte så bra.

Brumbrum på torsdag smäller det!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0