"grovt eller ljust bröd?"

Precis, jobbat i kiosken hela helgen (rubriken=arbetsskada)
Torsdagkvällen var riktigt mysig även om den inte blev riktigt som planerat.
Vi var en klase som samlades i tivoliparken och skulle ha det trevligt. Folk hade med lite godis, chips, dricka och ljus. Det började ju riktigt bra, men så POOF började det regna. Vi satt dock under vårt superträd och blev därför inte blöta. Tyvärr började det ösa ner och då läckte det igenom, där satt vi i regnet.. Nårga stack då hem. Jag kunde krama vattnet ur filten när jag kom hem, haha.
Trots detta var det supertrevligt, vi grillade marshmellows (?) över ett ljus och satt där i några timmar. På vägen hem stannade vi på McD, Feddi och Emme ville såklart ha glass. Häärligt!

I fredags jobbade jag några timmar för Emme, sen bar det av till Alicia på kvällen.
Myckeeet trevligt, tack alicia <3
Hon hade tjejkväll med tacos och lite lekar. Nårga fick sticka lite tidigare. Tråkigt när det gällde vissa, andra inte HIHI!
Orkar inte skriva om hela kvällen, men åkte hem vid 1 nån gång.
Upp kl 8 nästa morgon, jag skulle såklart jobba. Blablabla "ljust eller grovt bröd" och på kvällen kom mormor och morfar hit.
Hejhopp upp samma tid i morse och idag var det extreeeem drygt att jobba. Jag hade ca 15 kunder på hela dagen (7timmar) blääääääää på det och nu är jag trött trött trött!
Imorgon blir det stan med lilla Mia, får väl se om jag kommer hem lika rik som jag brukar göra -__-

PÅ TORSDAG ÄR DET SIESTA GOTT FOLK!!!!!! <3
ha det bra och längta mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0