musikal

yes!
Jaha gott folk, idag var det musikal på Önnestads skola. Jag och den ädla Fredrica var med!
Jag var dansare och brevbärare, lite smålöjlig sådär som jag ska vara.
Musikalen är mycket dålig, men ändå lite okej. (Vi gjorde Mamma Mia)
Vi hade en föreställning på skoltid och en på kvällen, den på kvällen blev mycket bättre. Kan nästan säga att den var kul ;D
Fredrica och ett gäng "killar" strippade i slutet och det slutade med att min "pojkvän" (fredrica) stod i skjorta och kallsonger, RAWR.
Vi fick rosor, men min bröts när jag skulle slå Malin :( Jag gillade min söndriga ros, men när jag visade den för Jan-Erik sa han "då gör vi såhär" och POOF så var den borta och i handen hade jag en ny hel rosa ros.. Jaja, den duger den med!
Ser dock inte fram emot morgondagen.. Vi ska plocka ner scenen och bära stolar. När vi är klara med det ska vi ha matteprov. Det känns inte riktigt rättvist :D

wooah, jag ser ett mönster i min blogg.. Jag skriver ca 2 inlägg i veckan. Tänkte bryta traditionen nu, vi får se hur de går :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0