krsch!

Vaknade av åskan i morse, som så många andra.
Brydde mig dock knappt om den, låg bara och hoppades på att klockan inte var så mycket så jag skulle hinna somna om. Har inte känns så jobbigt och meningslöst att gå till skolan på länge, haha.
Dagen började med att vi från musikalen skulle rigga ner scenen osv.. Jag bar ett mickstativ och en träplatta, sen satt jag väl och halvsov de följande timmarna.
När det var klart skulle vi ha a-pass, där vi även kunde ha uteaktiviteter. Självklart valde vi uteaktiviteter (gå till matöppet, gå till skolan, sitta på en bänk) Extremt jobbigt :D
Syslöjdssalen nästa hållplats, där man virkade ett "pannband" i 5 min och gjorde ingenting resten av lektionen!
matmatmat och sen matteprovet som jag fasat för. Blää!
När det väl var över åkte jag till staden och träffade Mattias. Trevligt, även om en smått läskig gubbe satt och väntade på att jag skulle ge honom min glass. Tror han var alkolist.. Mumlade något och kallade mig snål..Vad tror han om mig, ge bort glassen?! Nehedu, den krängde jag snabbare än snabbt medans han satt och glodde 1 meter från mig (ljuger inte, han satt på andra sidan ett staket i sin permobil så nära han bara kunde)
Wellwell, man ska uppleva det med någon gång i livet.

Nu sitter jag och han lagom roligt. Funderade på att städa rummet, men släppte den tanken lika fort igen. Jag tror inte personen som skapade golven tänkte " Nu ska jag uppfinna något alla kan se när se kommer in i ett rum".. Det är inte det de är menade för.

Snart är det popcorn-time, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0