a part of me 'til the day I die

Mh.. Helgens bästa var helt klart konserten med Tingsek (bästa på turnéen enligt honom också ;D ).
Underbar musik och han är en sjukt trevlig person!
Efter konserten skulle jag åka med Ea hem, vilket gjorde att jag fick vänta backstage medans han packade ner. Så stod och pratade med folk från bandet coh förbandet. Men Magnus Tingsek var ändå nr 1, mysig person om någon! Hoppas jag kan se dem snart igen.

Slänger in några bilder, blev ju ett antal ^^
Orkar inte redigera och pyssla, får bli orginal.
Enjoy


Vi kallar dem Förbandet :)














Den flickan var galen x)




Ea is IT!






Var ju bara tvungen att ha med gullebilden! Har dock
ingen aning om vem den skägg-mannen är ^^
(Hoppas du tycker det är okej att jag lägger ut denna
söta bild på dig iaf)


Favoritbild från kvällen!
Ea bara: jo men nu måste vi ha en bild på er!
Kanske inte bästa inställningarna,
men det kan väl inte han hjälpa.
Love it anyway.

Kommentarer
Postat av: kajsaaaaaaaaaa

smälter, snuttesöta!

2009-11-11 @ 21:34:44
Postat av: Anonym

hehehe, det gör jag med :B

2009-11-11 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0