kamelkamera ><

ILSKA mot min kamera! Skulle lägga in snygge-bilder från i lördags och såkalrt vill den inte släppa iväg dem. Så det blir inget med det. Får väl berätta lite istället då.
Kvällen började bra, utklädd till Harry Potter och redo att festa! Sen lånade jag ut min moped och alls var åt helvete någon timme. Moppen stannade in the middle of nowhere och mina vänner kunde varken ta sig fram eller tillbaka. Det slutade med att de fick springa till Mia med den. Lite komiskt såhär i efterhand, men inte just då xD
Efter det var det bara att sudda bort den sura minen och tagga till! Resten av kvällen var toppen, stort tack till Mia.
På morgonen (efter att ha sovit 2 timmar) skjutsade Mia mig till jobbet.. Eftersom min moppe som sagt inte funkade.. Där satt jag och sov mellan de 10 kunderna. Nej, jag låg inte mellan dem medans de ville gå iväg och spela golf, ni fattar :)
När jag väl kommit hem slängde jag mig på soffan och sov till kl 7! Underbart givande dag.

Tillbaka i skolan var allt som det skulle vara. Hade ett historieprov igår, med 2 frågor! Liksom whaat!?
Kunde i princip ALLA fakta-frågor, så får vi TVÅ frågor där man ska resonera! Släng dig i väggen Åsa :)

Idag var det bio med skolan, Die Welle. Hade sett den innan, faktiskt en rätt bra film. Den har ett viktigt budskap..




Imorgon är det dags för volleyboll-turnering och jag anmälde mig frivilligt. Varför, vad är det för fel i mitt huvud?! xD Hahaha kommer skämma ut mig totalt, men det är bara extremt gulligt.

Nu ska jag dra mig tillbaka, sov gott!

/felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0