Oh, how I love

Var jag bäst idag på volleybollen? Nej självklart inte, men det gjorde inget för jag hade kul och vi vann 3 av 4 matcher ändå. Slutade kl 11 eftersom vi slapp lektionen efter turneringen. Så kan väntade i stan med lite olika folk på att Mattias skulle sluta. Fikade med honom i lite över 2 timmar, sen kom Mia och Kajsa och vi satt kvar en timme till.
Efter det gick vi (minus Kajsa) runt i stan lite. Eftersom lilla Rebecca är sjuk passade jag på att pyssla ihop en liten överraskning till henne. Köpte en muffins och skrev en "Krya på dig"-lapp, ställde det utanför hennes dörr, knackade och sprang iväg.

Tyvärr hörde hon inte knackningen, så jag fick ha Mattias till att ringa dolt och säga åt henne att öppna dörren. Till slut lyckades det, då blev hon glad! Eftersom fiket inte kunde ta kort på mindre än 25 kr fick jag bjuda Mia och Mattias på varsen kaka ochså, så blev alla lyckliga.

Nu tänkte jag passa på att mysa ner mig med gose-filt och tända ljus en stund. Var mysigt när man vaknade imorse och tittade ut över en helt snötäckt gräsmatta. Tyvärr var det bara slask och vatten på framsidan och i stan, men man ska vara glad för det lilla.

Imorgon bär det av till Malmö igen. Ska få se pappsens nya bostad, hehe. På lördag ska jag på konsert med Tingsek, får se om jag kan få någon OK bild, längesen jag fotade nu..

Nu blire mysa av!
<3


Det syns tyvärr inte så bra, men detta är en finfin bild
jag och Mattias ritade och lämnade på Nostalgia. Det står
"Tack för fikan" och jag tror personalen blev glada av den.


Måste vara dagens snyggaste reklamskylt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0