vilken härlig dag

Ojojoj, jag börjar bli riktigt bra på det här med att uppdatera. Synd bara att det inte är speciellt intressant att läsa, haha.

Idag har jag gått i skolan tills det var nattsvart ute (16.15) Känns verkligen som att man ska hem, borsta tänderna och nana. Tyvärr skulle jag göra något helt annat idag,nämligen plugga. IDROTTSPROV! Jag menar, jag kan förstå beep-test, coopers-test och allt de hittar på, men prov på 26 sidors träningslära känns för mig lika motiverat som att be mormor sticka vantar för att jag ska ha något att äta när jag cyklar baklänges till Afrika.
Alltså inte så motiverat. Det är dock inget som hindrar läraren, så det var bara att plugga på. Har dock valt att inte plugga in vad musklerna heter på latin (krävs för MVG) så det betyget kan ju lägga sig under en sten.
Skit i det, nu är det färdig-idrottat för dagen!

Imorgon ska jag fika med söt-Mia och söt-Emme. Det ska bli mumsmums. Efter det blir det dans as usual, fast extra länge eftersom vi har uppvsning i helgen.

HELGEN!!!! Den kommer bli bäst. Det är äntligen dags för den efterlängtade Lars Winnerbäck-konserten. Det kommer bli så fint, så fint.
Ska även gå på bio kanske, och så är det då uppvisningen. Som man säger, vila kan man göra i graven.

Nu ska jag dock nana en stund, vill ju inte somna i kakan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0