late again

OHYES! Det var ju bara 2 veckor sen jag skrev sist. Det där med att skriva om bröllopet gick ju sådär..
Kan ju berätta lite nu.

Jag var då tärna på min farbrors bröllop. Jättefint bröllop med god mat, fina tal och dans. (Japp, jag dansade vuxen-dans med flera stycken) Det var dock lite jobbigt att stå helt still i klackar i en timme xD
På festen skulle jag sjunga. Jag har aldrig varit så nervös! Tro mig, jag blir inte nervös. Är i princip aldrig det, men när jag stod där framme kunde jag knappt höra mig själv för att hjärtat slog så hårt. Gulligt.

Senaste tiden har jag gjort lite allt och inget.. Nu är det lov, underbart det.
Imorgon kommer Rebecka hit från Eslöv, trevligt det!
Har inte mycket mer kul att skriva just nu, hörs igen till gryningen!

/felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0