Drömmar är inte alltid som små fluffiga moln..

Nu sitter man här igen, uppkrupen i soffan och tittar på någon gammal film som gått på tv säkert 100 gånger. Är det inte så det ska vara?

Det var myycket trevligt att ha Rebecka här. Vi bakade, det failade ganska mycket men kakorna blev godare än godast! Haha, kan väl inte hjälpa om de inte är så fina..


Detta ska då vara Drömmar, tro det eller ej :)

Igårkväll blev det myskväll med familjen. Fondue och lite annat gott. Tog mig även ut till Jysk för att leta lakan, meeeen det sket sig så jag åkte hem. Så står jag där utanför ONOFF och väntar på bussen. (Kan konstatera att det är kallt där) "Jaja, det är ju inte så länge", täcker jag. Nej, det hade det inte varit heller om bussen inte kommit 10 minuter senare än vad som stod angivet! Varför är Skånetrafiken sämst på att skriva ut cirka-tider?! Skärpning nu på direkten skulle uppskattas enormt mycket ska ni veta. 

I alla fall.. Idag åkte jag hem till Emil och väckte honom genom att dunsa ner på sängen. Uppskattas alltid lika mycket :)
Imorgon ska jag jobba, sista helgen någonsin. Eller i alla fall detta året. Detta får oss att le.

Har jag nu glömt någon? Ja det har jag minsann. Imorgon är det maskerad som gäller och jag kommer vara så sjukt snygg. Bilder kommer sen, ska bli en sjukt bra kväll om jag får bestämma.

Lika bra att ladda kamerabatterierna nu direkt, ha det



Eftersom det är halloween i luften säger jag godnatt med en smått skräckinjagande bild, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0