over and out.

9 minuter kvar av helgen..
Den har varit både på toppen och botten.
Fick spendera lite tid med saknat folk, vilket var mycket mysigt.
Samtidigt är det jobbiga saker som snurrar hela tiden. Känns som att det aldrig ska ta slut, den ena saken efter den andra.
Men för det mesta är det bra :)

Känns som att jag ska blåsa iväg här snart, men det gör väl inget. Så länge kastanjeträden utanför låter bli att ha ihjäl mig på väg till bussen imorgon får det blåsa bäst det vill ;)

Nån detaljerad beskrivning av helgen blir det inte idag, läggdags.
Men fick i alla fall träffa malin, david och Ea. Ea, ea, ea.. min tokiga farbror som gifter sig på fredag. Gulligt det!
Jag ska vara tärna, plus att jag ska sjunga inför alla hans musiker till vänner, inte alls pinsamt ju. Får hoppas det blir bra, är så glad för han och Hanna, även om det innebär att han flyttar till blekinge och vi ses betydligt mindre..

Allt ändras så mycket nu. Pappa flyttar till en annan lägenhet i månadsskiftet om jag inte minns fel. Vet inte ens om jag kommer till den vi bor i nu fler gånger. Känns skumt..
Men det blir säkert bra, lite småkul med :)

Nu är det dock dags för mig att sova.. Natti!

/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0