loka citron.

Nu sitter man här nyduschad och fräsh. Dansat ikväll.
I helgen var jag på bröllop, min farbror gifte sig.. Fiiiint var det!
Hinner inte skriva om det nu, tänkte göra det imorgon. Bilder kommer också då.

Igår var det klassfoto. Vi hade inga lektioner eftersom vi fick sitta och vänta i ca 2 timmar pga försening. DRYGT.
Och hur bra blir skolfoto egentligen? Haha vi får väl se.

Imorgon är det onsdag (för er som missat det). Detta innebär att jag kanske ska hälsa på min moster.. Får hoppas.
Det innebär också att det bara är några få dagar till helgen. Då blir det fest och jobb. Bara 2 helger kvar på jobbet, sen är man helt ledig. Ska bli sköööönt, men pengarna har kommit till nytta iaf.

Nu känner jag att min sovbuddy kallar på mig. Sängen, here i come!

/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0