r.i.p lurv och lurvan

Imorse inträffade en hemsk olycka..
Jag tog bussen till staden, varmt klädd i halsduk och vantar. Allt var frid och fröjd. Jag hoppade av och började gå mot skolan. Då slog det mig, som ett slag på knäet. JAG HADE GLÖMT VANTARNA PÅ BUSSEN!
Jag kommer aldrig få se dem igen : / Hoppas ni får det bra <3

Efter det var det skolan och stan, köpte hårfärg.
Stannade kvar och väntade tills dansen började, hälsade på Rebecca en stund. Gullunge :)

Var hos henne igår med, fick kaka och allt! Tittade på idolen Anna Anka och hade det allmänt mysigt.

Tänkte sova rätt så några timmar inatt eftersom vi inte har första lektionen. Så det är nog ganska smart att gå och lägga mig nu då med..
Sagt och gjort (snart), nu ska jag nana!

/felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0