uppdate för 2572935723572894 gången :)

Malmö i helgen, så det blev inte mycket dator :)
Fredagens inspark var finfin, tills Promoe började..
Förlåt, men han var ju värdelös. Plus att han var jättesen (men det var bara bra)
Förfesten hos Frida får också uppåt-tummen, om inte 2 till och med.
Tog taxi från henne till Magasinet, bussarna slutade gå vid halv 10 tror jag.. Fiiiint!

På lördagen bar det av till Malmö, gick upp halv 9. Trött som ett as men det gjorde ju inget :)
På eftermiddagen blev det en utflykt till Ängelholm för att hälsa på farbror och Helena. Skulle ätit på nått mysigt ställe men dom hade stängt för säsongen. Så åt kinamat och hade allmänt trevligt istället.
Skulle stannat i Malmö tills på måndagen, men hade tandläkartid kl 9 så det blev till att åka hem.

Skulle dra ut sista tanden nu (dragit ut 4). Fick tre bedövningssprutor i käften, haha det var bedövat i 5 timmar!! Fick inte vara själv hemma så det blev till att åka till mormor och morfar ett tag.
Efter det åkte jag och köttbullekinden till stan, mös med Fredrica och Annie på soltrappan i några timmar. Tog med bakad potatis från Graffiti och lite fika.

Idag blev det tandläkaren igen! Skulle prova ut nått till tandställningen (...) men det gick inte för jag hade inte fått gummiband..
Så nu sitter jag här med blåa gummiband inkörda mellan tänderna, anar ni hur snyggt det är?! :D
Kommer bli mode, jag lovar. haha

Imorgon blir det pluggplugg, missade ju en del när jag var ute och såg mig omkring i den stora vida världen :)

Nu måste jag sova, men är det det minsta trött.
Kvällens tips:
 Drick inte uppiggande drycker sent på kvällen!

/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0