svinis!

Japp, idag hade vi bara 45 minuters lektion sen var det dags att åka hem.
Ganska härligt. Gick först runt lite i stadens regn med Sandra, Filip och Måns. Letade lurar till Sandra.
När jag kom hem var det bara att sätta igång med svininfluensan, arbetet ska lämnas in imorgon. Och nog blev jag klar alltid. Utan problem till och med. Okej, jag tycker väl inte den är speciellt bra men en uppsats är det allt.
Under pluggandet kom lycklige Linus och hälsade på, trevligt det.
Sen fick han gå hem, HIHI. Han tyckte det var långt, underligt :)

Nu har jag tagit steget och flyttat till landet! (Som att jag inte redan bodde där..) Men jag syftar på Farmville, kände att det var dags att haka på trenden. Verkar.. äh, jag har inte hunnit fatta så mycket än, men det är säkert tufft!

Jag blir så glad! Nu när det är ruggigt och kallt på kvällarna är det dags att börja med en mysig sysselsättning igen.. BADA!
Jag tycker det är något av det mysigaste man kan göra när man är själv. Tappar upp ett bad med bubblor och oljor, tänder lite ljus och bara ligga där och slappna av. mmmh, hihi.
Blir mycket sånt i vinter.

Nu när ni vet det kan ni gå och dansa!
/felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0