fredag hela dagen

Då var det fredag igen. Den här veckan har faktiskt gått ganska fort, antagligen eftersom vi hade studiedag i måndags.
Ikväll blir det mumsmums mat med mammsen och co. Kräftor, hummer, krabba och tillbehör. Gottgott!
Får se om jag orkar hitta på något mer, jobbar imorgon. Blir fint med lite extra klirr i kassan.

Tänkte vara lite extra duktig idag och städa rummet lite och ut och springa. Problemet med detta är att det händer inte alls ofta xD haha, jag gör det 1-3 gånger, sen lägger jag av. Ska väl försöka få det att hålla liite längre nu iaf, konditionen är väl inte det jag kan glänsa med precis. Och nu blir det väl snart cooper-testet (?) i skolan som kommer gå åt helvete för att jag är i så dålig form xD
VILL börja på gym, men orkar inte lägga så mycket pengar på det. Galet dyrt ju -.-
Jag ska nog starta en fond där man kan donera pengar till ett gymkort till mig. Ni får gärna börja nu på direkten :)

Men innan jag börjar vara duktig måste jag äta, så nu bär det av mot köket!

/felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0