på radio & TV, vi vill också va med.


Idag var den en normal skoldag, vad finns det att säga..
Vår mentor är smått konstig.. Först ler hon med hela ansiktet och ser fram emot att få lapparna som är en vecka försenade imorgon då, sen boom så ska det vara knäpptyst och man får killer-blicken om man andas. Haha, detta blir tufft för mig xD

Ikväll fikade jag med mammsen, Amir och bror.. ALLA tillsammans, SAMTIDIGT. Haha händer inte så ofta, men trevligt är det minsann :D
Kaffe och kaka, inte alls tantigt, bara gulligt har jag intalat mig själv.

I helgen ska jag återvända till den lilla ludan på golfbanan, sitta och sälja korv. Så känner ni att "Jag borde nog testa att spela golf i Araslöv" så är lördag eller söndag perfekta dagar!
På måndag har jag tydligen studiedag, gött det!

Och med det sagt ska jag publicera detta inlägg!


/felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0