söndag dåva.

Söndag, söndag, söndag..
Helgen går för fort. Nu jobbade jag ju visserligen så gör kanske inte så mycket.
Var dock en trevlig helg.
Igår hälsade jag på Maffe efter jobbet. Väl där fick jag veta att Eddie skulle ha minifest, typ 15 pers som skulle dit. Så blev att jag stannade till halv 1 ungefär. Där satt jag i min flanellskjorta, med Mr Froggy troget väntande utanför.. Mycket trevligt faktiskt :)

Idag har det bara varit jobbet sen hem, ska snart ut och springa igen (ser ju bra ut än så länge) och efter det lägga mig i badet en stund. Lagom lagom.
Imorgon är det skola igen, ganska skönt att börja 20 över 10 på måndagar :)

Nu får jag sticka innan det blir för mörkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0