' the worst day since yesterday

Detta känns lite skumt.. Sen jag skrev sist har så mycket ändrats, men ändå ingenting.
I tisdags kväll (igår) ringde de till mig och sa att det fanns en plats på C4 till mig.
När jag började på Söderport kände jag att C4 skulle passa bättre, men då fanns det ingen plats. Eftersom de inte hörde av sig började jag tänka att jag inte skulle få någon plats.
Sen nu, efter 3 veckor, kommer de och säger att de har en plats. Efter 3 veckor har jag redan kommit in i allt, och trivdes jättebra i den klassen! Jag slutade tänka på C4, det fanns ju ingen plats, vad var det då för mening.
Så jag frågade om jag kunde tänka över det. "Javisst, bara du svarar innan imorgon förmiddag"
Jag hade alltså heeela kvällen på mig att bestämma mig.
Den jobbigaste kvällen på länge..

Orkade inte tänka, allt bara snurrade i huvudet. Just då var det aldelles för många beslut som skulle tas. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, fick inget gjort.
Så jag sket i det och somnade vid 9, helt slut.

Imorse vaknade jag och lyckades på något sätt bestämma mig för att byta till C4. Mest för att jag alltid är nöjd med det jag har, behöver våga riskera det för att se om det blir bättre. Får väl hoppas att det lyckades..
Gick till Söderport för att lämna in saker och sånt. Det var extremt jobbigt för mig.
Man brukar inte märka på mig hur jag egentligen mår, om man inte känner mig väldigt väl (och jag brukar absolut inte berätta såhär om hur jag mår..)
Men när jag kom och skulle säga hejdå till folk.. Jag har bara känt dem i 3 veckor, ändå var det så jobbigt.
Antaglien var det inte bara därför, men när det blir för mycket på alla håll och kanter reagerar jag på "fel" saker.
Ville inte byta just då. Syon frågade mig varför jag bytte, jag gav nog aldrig nått vettigt svar. Blev typ "det känns nog rätt". Höll på att få panik, vad höll jag på med?!
Efter det kändes det väl inte precis underbart att gå till C4.

Men dit gick jag. Letade upp rummet där syon förväntades sitta. Var hon där? Nej, hon skulle komma tillbaka i eftermiddag.
Fördrev lite tid med Kajsa, Mia och några till. (Det var dagens positiva moment)
När jag kom tillbaka till syon sa dom att hon skulle vara tillbaka imorgonbitti. Så nu ska jag istället dit klockan 8.
Håll tummarna för att detta blir bra nu..

Som det är ju känner jag egentligen ingenting. Tänker att det inte är lönt förrän jag vet vad jag har framför mig.
Hoppas för hela mitt liv att det blir bra iaf.

Nu får jag ursäkta för ett långt och kanske inte superkul inlägg, men jag skrev det mer för min skull än er ^^
Jag mår inte dåligt just nu. Det känns till och med bra att börja imorgon, men behövde ändå.. jag vet inte, kladda ner detta bara.

Nu är det dock slut, och ni kan ägna er åt något annat fint^^
/felle


Kommentarer
Postat av: filip

Aw.. Hoppas du trivs lika bra på C4. Lycka till gullet! (L)

2009-09-10 @ 17:58:13
URL: http://bilddagboken.se/filpe
Postat av: felicia

tacktack, vi får se hur det går ;)

2009-09-15 @ 21:43:33
URL: http://fliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0