old vs. new

Imorgon är det fredag igen! Ska dock jobba i helgen så..
Men det blir nog bra ändå!
Idag köpte jag nya converse, haft de andra i 5 år nu! Jag tycker fprtfarande dom är coola, men det är inte många som kan gissa viklen färg de varit, plus att jag började få ont i fötterna.. Så nu har jag ett nytt par att börja slita på. Jag tycker de är fula när de är helt nya, men de blir ju inte slitna om jag inte använder dom, så det är bara att ta på dom!



De gamla ska nu upp på väggen, för att slänga dem är uteslutet! Jag älskar dem, de är en del av mig. Min själ (och fotsvett) finns i de där skorna! Haha okej kanske inte, men jag säger som såhär; Nostalgi.
Att ha dem hängande på väggen kan säkert bli snyggt när jag fixat till rummet.
Har jag sagt att jag kanske ska köpa en bäddsoffa? Håhå, mysig som fan va den, får hoppas det passar in i rummet bara.

Jag hittade 200kr under ett skivfodral idag som jag hade glömt smått.
Underbart att hitta pengar, men läskigt att inte ha koll. Tänk så har jag fler undangömda skatter här i mitt rike!?
Tror dock inte det, men kan ju ta en skattjakt en regnig dag..

På tal om regnig dag, himlen öppnade ju sig så smått idag. Tyckte faktiskt det var ganska skönt (jag är konstig, jag vet). Eftersom det varit så konstigt väder nu, varmt-kallt-varmt-kallt osv you know, så kändes det skönt att kunna konstatera att det var dåligt väder och sitta inne och glo utan minsta lilla dåligt samvete för att man inte var ute i det fina vädret..

Snart är det vinter och det ska nästan bli skönt. Lite småmysigt sådär.
Med massa ljus, gosefiltar, myströjor och kaffe.

Men än är det höst-sommar-något, får väl göra det bästa av det!
Ska nu gosa ner min i flanell-skjortan och surfa vidare, haha
Herligt det!

/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0