lev med det.

Nu är helgens bravader över. Hände inte så mycket, jobb jobb..
Eller igårkväll (söndag) körde ifs jag och Fredrica till Annie in the middle of nowhere och hälsade på henne. Riktigt mysigt, ÄLSKAR hennes hus!!
Vi gick ut en runda och kröp sedan upp i soffan med varsen kopp te.
Brukar inte gilla te men det var faktiskt gott. (Plockar vuxen-poäng, haha)
Körde hem vid halv ett, glad och.. lugn. Fråga mig inte vad jag menar :)

Idag bar det av till Malmö med lite folk.
Köpte ett slisk-material-linne och strumpisbyxisoor, låter det inte lovande?
Haha. Sen var jag i lägenheten och hejade på pappa..
Känns som att jag är där för lite, men har ju ingen tid längre :/
Aja, Malmö var trevligt och sen åkte jag på föräldramöte bara för att jag är ett snällt barn.
Det var dock meningslöst på alla håll och kanter.

Imorgon blir det tandläkaren (yeeeeeeees). Drar ut en tand till, kommer snart kallas gluggis -.-
Men det är väl fint? Haha.

Nu ska jag bädda ner mig, herrå!

/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0