kaozz

Nu är ingen bra tid för uppdateringar..
Eller egentligen är det väl det för jag har en jävla massa att skriva om, men allt gäller skolan och hur jag velar.. Som sagt, allt snurrar.
Så vi tar en kort sammanfattning, sen skiter vi i det tills jag fått det på det klara och bestämt mig :)

Jag kom till skolan igår och hade bestämt mig för att byta tillbaka till Söderport, eftersom jag inte ville gå samhälle-media med den klassen. Då sa dom att det fanns plats i samhälle-estet som jag sökt från början, så fick börja där. Nu vet jag inte om jag ska stanna eller gå tillbaka till Söderport. To be continued!

Igår var jag hos Mia, tittade på film och sånt fint. När hon skulle köra hem mig fick hennes moppe såklart punka! Så mitt i mörkter fick vi vända och gå tillbaka, och vi passade på att filma lite. Helt meningslöst, men sådana är vi!
Jag kan inte lägga upp den nu, så jag länkar till Mia:
http://mariaalarssoon.blogg.se/2009/september/felle-varfor-gar-det-alltid-at-helvete-for.html

Vår humor är.. udda :)

Ikväll var det dans igen, tummen upp för det.
När jag kom hem var det dags för mat+idol. Snart är det nog läggdags, konstant trött nu för tiden, haha.

Ha det fint tills nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0