Ivar, vem ligger i krubban?.. Prinsessan :)


Nu är dagen med den nödvändiga skolvistelsen över :)
Det smålustiga är att  det verkligen var helt meningslöst att gå till lektionen. Hann nämligen inte läsa min del av nån text, utan satt bara och lyssnade på en översättning..
Wellwell, dagen började ju roande iaf! :D
Vaknade halv 8 och kunde inte somna om, så gick upp då.
"Gött, slappe-morgon eftersom jag börjar 11".. Sagt och gjort, jag tog det kolugn medans jag gjorde vid mig lite..
Efter ett antal timmar tittade jag på klockan.. "Perfekt, den är halv! Då går jag till bussen"
När bussen väl närmar sig stan går det sakta upp för mig.. Klockan var halv 10, inte halv 11.
Men inte blev det några problem att fördriva tiden, Super-Kajsa hade också snurrat till det och hade massa tid att fördriva!
Jag gick med henne och hennes coola farmor, de skulle handla presenter. Efter det skulle vi fika och snäll som Super-Kajsas farmor är bjöd hon mig! Hihi, onödigt snällt tyckte jag, aldrig träffat henne förr.
Men det gillar vi, tack tack! En ros till farmorn :)

Resten av dagen gick till att göra engelskläxan tills imorgon -.-
PLUS att dansen började igen! Fiiiifan va kul det var!
Jobbigaste vi någonsin haft. Liksom, börjar med den jobbigaste dansen efter ett sommarlov? Vem har kondition till det? Inte vi i alla fall, var helt slut (och blöt) när jag åkte hem.
Precis så ska det vara :)

Nu är ögonlocken smått tunga så ska nog hälsa på min vän kudden.
Natti!
/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0