något är fruktansvärt fel.

Fotboll, vad fan har hänt? Straffar nog mig själv för något. Men vad gör man inte för att slippa gnället, haha. Precis, Måns är här så jag är duktig och tittar fotboll. För att vara korrekt spelar jag kortspel på mobilen, äter passionfrukt och lägger in en och annan snygg och smart kommentar i matchen.

Varit duktig och sprungit idag, träningsvärken från gårdagens friidrott + dans var inte nådig, får se hur det blir med det imorgon. Regnade gjorde det och min kondition är i botten, men det är skönt när man kommer hem igen.

Nu ska jag återgå till fotbollen (kolla facebook, smsa lite, äta mer passionfrukt  och irritera nördarna)

All makt åt Tengil!

/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0