smart as a påsa sten

Varför gör jag så här? Att lära av misstag är överskattat. Att ha ägnat dagen åt andra (väldigt trevliga) saker är inte en så briljant plan som jag varje gång tror. Nu ska jag börja gå igenom sidorna inför provet vi har imorgon, som jag haft hela dagen på mig att göra. Haha som sagt, lära av misstag är överskattat!

Icke-pluggar-dagen har faktiskt ägnats åt lite nyttiga saker. Spelade in en del till vårt estetiska projektarbete hos Fanny efter skolan. Dock blev det att jag stannade på fika så var hemma något senare än planerat, vilket inte gjorde mig något. Väl hemma blev det mat och att plocka på rummet lite. Kaffepaus var nödvändigt och nu är jag precis lagom pigg för Medeltida Litteratur.

Nu har jag börjat bli lite sugen på iphone eller något liknande. Måhända att jag är mainstreem och skulle klara döda den efter 2 veckor, men ska se över budgeten efter sommaren (inte lönt innan, då är den död efter 2 dagar) och se hur det står till. Skulle vara gött med internet i skolan etc, plus massa annat roligt. Men som sagt, klarar jag av det? Får väl börja med en hund, eller undulat..


Nu ska vi tre mysa lite tillsammans.. rawr

Sov gott, ni som gör sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0