soffan och min tekopp

Jag måste köpa mig en fin tekopp, vi har bara stora muggar. Skandal, tekoppsaffären nästa! Om sådana finns..

Spanskan idag var helt ok. Hörde ni?! Spanska, helt ok! Ett under har skett. Vi var bara 6 pers så satt och snackade lite + gick igenom en text. På fredag ska vi ha något slags prov och sist vi hade ett liknande gick det faktiskt riktigt bra, så jag är såklart säker på att det går sämre den här gången, hihi. Tänk att jag ska fortsätta med steg 4, nedrans meritpoäng ni gör det så jobbigt ;)

På estet idag tog vi porrbilder till vårt arbete. Alle fick vara offer, hela klassen ska se hennes gylf! Men du är söt Alle så det gör ju inget. Frågan är om vi hinner klart i tid, nyss hade man 100 år på sig, nu har vi 2 lektioner. Som man säger, tiden går fort när man har roligt.

Imorgon blir det antagligen staden med Mia ett tag, länge sen sist nu! Tänkte även hinna titta inom mormor med ett par byxor innan dansen. Funderar på att sova hos dem, räknat ut att det blir ev kvart sovmorgon då. Listigt!

Nu ska jag lägga mig och läsa, omöjligt att somna!


Så här mysigt kan det vara på en estet-lektion.

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, kommer ju skämmas ihjäl verkligen! porrbilder, sång och "hej! vad gör du?" - pinsamt som attan ju! taha!

2010-04-27 @ 22:59:19
URL: http://aalexae.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahaha det tror du inte jag kommer göra? sången (som helt klart är sämre än din) plus FULALKISMAMMAN?!?! fint de

2010-04-28 @ 18:57:15
URL: http://fliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0