vårvårvårvår!

Nu har vi kommit till slutet på det här påsklovet, nästan. Blev ju tyvärr ingen resa men helt klart godkänt ändå. Var i Malmö i tisdags med Mia och Fredrica. När de åkte hem gick jag på lägenhetsvisning med pappa, en mysig lägenhet vid Folkets park. Får se hur pappa tänker om den.

De två följande dagarna ägnade jag mig åt att renovera Ea & Hannas kök. Målade skåpluckor och andra snygga utrymmen och hjälpte till att lägga golv. Passade även på att gå ut och njuta av det extremt härliga vårvädret som kommit hit. När jag sedan åkte hem var det för att vända och bege mig till Måns. Körde dock på bakhjulen till Färlöv, gjorde en sideflip in på affärens parkering och karatesparkade mig in för att köpa lite godis först.

Idag startade jag dagen med lunchgympa (tidig lunch..) Väl där insåg jag och Rebecca att vi inte alls var sugna på gympa så stod och fjollade oss längst bak istället. Man blev lika varm av det så det gör nog ingenting. Eftersom det var VARMT och SOLIGT idag passade jag och Rebecca på att ha picnic i Tivoliparken. Gjorde pannkakor, saft mm. Måns kom med och hälsade på, tyvärr var det bara brända pannkakor kvar så han fick vara nöjd med saft. Njöt av solen, heeerligt.



Nu säger vi godnatt, går vi och lägger oss och när vi vaknar börjar vi tagga för Joys 18-årsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0