det är så det är.

Varit full rulle hela veckan, no time for blogging! 
Eftersom vi började sent i tisdags tog vi oss till tivoliparken på måndagkvällen. Grillade och åt lite godis, mycket mysig kväll. Tisdagen ägnades åt måns och dans, sen var det dags..
Ullared! Mia följde med, våra intelligenta samtal är inte av denna värld. Köpte kläder och saker till rummet. Mycket roligare att handla när 1000 kr räcker till mer än 3 plagg.

Samma dag hade jag och Måns varit tillsammans i 3 månader. Har inte mycket att säga om det, finner inte ord. Du är underbar.

I helgen träffade jag lille Edvin, min kusin, för första gången, har nog aldrig sett en mindre människa. Kändes konstigt att vara ute och gå med barnvagn. Håller mig från egna ett bra tag till känner jag, haha. Sitta barnvakt funkar dock fint, jag kommer bli värdens bästa.

Har ingen aning om varför jag inte sover just nu, börjar inte förrän 20 i 11. Gick upp för att sjunga för min bror som blir 14 idag, grattis till honom! Sen har jag inte gått och lagt mig igen och nu börjar det bli för sent. Så får ta en lugn morgon framför tvn istället.


Haha, gammal bild på bror. Grattis :)

Kommentarer
Postat av: Måns

Du kan vara underbar hjärtat !! förresten är jag den första som komemnterat på din blogg ?

2010-04-23 @ 19:37:15
Postat av: Felicia

Söte:) Haha nej det är du faktiskt inte!! Det kommenteras inte så ofta bara ;)

2010-04-26 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0