body butter, för jag vet inte bättre.

Önnestad x2 i helgen, trevligt som tusan! 
I torsdag var det klubbstugan med bra folk, blev till att åka hem vid ett eftersom jag skulle jobba.
Måns sov hos mig och fick därför äran att cykla upp mig till jobbet dagen efter, HEHEHE. Så ska det vara. Efter fredagens jobb kom Bella till mig. Vi stack som sagt till Önnestad, fest hos Nilsson. Riktigt trevlig kväll måste jag säga! Lite tråkigt att Bellas skärm på iphonen sprack, men vi ödslade inte allt för mycket tid på att sörja, sånt har man försäkringar till! Åkte hem ganska tidigt där med, vid 2 ungefär. Varför? Jo för jag skulle jobba hade jag fått veta några timmar tidigare. Lika glad var jag för det. Tack för allt torsdagsfolk och fredagsfolk!

Idag jobbade jag på Rökeriet i Åhus och fick sommarjobb, hurra! Så nu får alla komma och äta massa hos moi. Skulle sluta vid 6, lämnade stället efter halv 8. Därför blev det inget vara med Fanny och Bella utan hem och mysa med soffan. Nu ska jag mysa med sängen och imorgon ska jag ha sovmorgon för första gången sedan istiden! Stackars den som väcker mig, det säger jag.

Godnatt, strå-hatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0