Sweet Valentine

Den här helgen har varit underbar. Faktiskt.
I fredags åkte jag hem på min mega-håltimme, fikade och målade om mitt rum med hjälp av moster, så nu är det vitt på väggarna. Åkte tillbaka till skolan och hade spanska, åkte hem igen och fixade det sista på rummet. På kvällen skulle Mia och annat trevligt folk ha lite fest efter att Tim och Fjonk spelat i Höör. Jag hann inte med till Höör, men blev lyxigt nog medbjuden och hämtad till festen. Tanken var att dygna i klubbstugan men nannade hos Fredrica. Extremt härlig kväll med galna människor. Tack för det!

På lördagen (igår) vaknade jag upp hos lilla Fredrica, åkte hem och dog en stund. Sen var det bara att göra vid sig igen och bege sig till Måns i några fina timmar. Kvällen ägnades åt att vara dealer när Mammsen&Co spelade poker och att titta lite på melodifestivalen. Det sista skäms jag över! Jag kan lugnt medge att melodifestivalen suger! Bara så vi har det klart.

Idag var det, som de flesta vet, Alla hjärtans dag. Min börjades med att åka land och rike runt (till Jysk och mormor) för att kolla på saker till rummet och hämta resväskor (!). Jag var på Jysk 3 gånger idag! Utan att överdriva. Till slut kunde killen i kassan mitt namn, så ska det vara.. Nu har jag i alla fall köpt:

Säng
Överkast
Kuddar
Gardiner
Spegel

Lägger upp någon bild senare. Måns kom hit lagom för att hjälpa till att bära in sängen, fint det. Det blev ingen bäddsoffa, jag ville ha en mjuk och mysig säng. Som sagt, Måns kom hit. Vi åt pizza, tittade på tv och hade allmänt mysigt. Lite smörigt ( men självklart gulligt!
) att vi varit tillsammans en månad idag, på Alla hjärtans dag :) Puss på det.

Som det perfekta avslutet på den 14 februari ska jag nu gosa ner mig i min nya säng och titta på The Notebook
Lovely <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0