hej min pudding!

Det blev en liten pojke <3



Igår hade vi håltimme XXL innan vårt besök på tingsrätten. Då hade jag, Fanny och Alexandra fettis-fika hos Fanny. Chokladpudding med grädde på en torsdag känns ju riktigt högtidigt.
Tingsrätten var ganska intressant, men kändes lite elakt att sitta och titta på när någon gråter.. Och vi fick ju aldrig veta dommen. Som att titta på en bra film och stänga av precis innan slutet. Tack för det :)

Idag var jag på Gittes och köpte tyg till mormor. Hon ska vara snäll och sy kuddfodral till mig. När jag kom hem ägnade jag en bra stund åt att sura över snön som kommit/kommer/ska komma. När tänkte det sluta!? (Tydligen inte på ett bra tag) Malmö i helgen kommer bli jobbigt, tågen kommer vara sönder och försenade och allt annat de kan vara, lika bra att ta taxi direkt. Fast nu ska vi ju vara positiva!

Lov lov lov lov snart! Och resa, mums!

Näst på listan: sova

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0