bomtjabom

Jag insåg precis att jag behöver fixa designen på min blogg, det får bli ett senare projekt :)

Spenderade helgen hos pappa i Malmö, lördagmorgonens frukost-buffé på Cafe Kungsgatan var helgens mysigaste. Rekommenderas. I övrigt gjorde jag inte alltför mycket, sjöng lite och tittade på film. Jo, jag lagade mat! Händer inte så ofta men god blev den, kycklinggrytan.

Nu sitter jag och längtar tills om ett dygn, då är jag på väääg! Åker till Egypten, ska bli underbart att slippa den här snön, kylan och mörkret. Har nästan packat klart, eller.. jag har inte fått ner det i väskan än så allt jag ska ha med mig ligger på golvet. Jag kallar det konst :) 
Jag har bara ett STORT problem. Jag har ingen musik. Det blir till att lyssna på gamla godingar hela resan, sånt som legat på datorn sedan forntiden. Kan bli riktigt spännande.
Med eller utan musik, jag längtar ihjäl mig nu!


Cypern 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0