Back on track!

Inte har väl jag varit oaktiv? Börjar dock på ny kula nu utan onödiga summeringar.

Måndagkväll och jag sitter med papperstussar i näsan (sånt man inte ska berätta egentligen? Nu gjorde jag det i alla fall). Sitter och lyssnar på massa härlig musik och gör egentligen ingenting. Längtar tills på fredag då jag äntligen ska måla om rummet, det blir vitt nu.  IKEA på lördag och köpa min bäddsoffa, om mamma är frisk. Den stora frågan är hur det kommer gå för mig att ha bäddsoffa, kan ju garantera att den aldrig kommer vara bäddad. När den väl är köpt och ihopsatt börjar det riktigt roliga, att fixa detaljerna. Längtar som sagt. 

Nu ska jag slänga bort fettot och gosa ner mig i täcket, godnatt! <3




Kommentarer
Postat av: Måns

Katt

2010-02-09 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0