09? check!

Året fortsätter framåt och snart är det dags för skola. Läxorna har legat och kastat små arga blickar åt mig hela lovet.. Jag gjorde ett expriment, och tyvärr det är faktiskt sant som de säger. Läxorna blir inte gjorda av sig själva.
Ni behöver inte tacka mig för denna upptäckt, ett litet forskningsbidrag räcker gott och väl :)

Jag satt och tänkte på hur fort jag tyckte 2009 hade gått. Känns inte längesen det var nyår sist liksom. Men då märkte jag hur mycket man har ändrats. Kanske inte utseéndet, men insidan. Och hur mycket man har hunnit göra! Jag hade en underbar tid med klass 9b men mysiga kvällar hos Peppe och dampdagar i skolan. Jag var i Immeln med ett gäng nötter, oförglömligt. Jag jobbade, gjorde utflykter.. Ja em massa! Sen började skolan igen, ny skola, lärde känna nytt folk, gick på konserter, hittade på nya saker. osv, osv, kan ju hålla på i en evighet!
Så egentligen gick året kanske inte så fort trots allt? I vilket fall så var det för min del ett ganska bra år allt som allt, med både upp- och nedgångar. Precis så livet ska vara.

Nu satsar vi på ett nytt, ännu bättre år!


Kommentarer
Postat av: mia

bilden <3

2010-01-10 @ 15:10:18
Postat av: felicia

helt underbar, du och jag visar verkligen våra sanna jag..

2010-01-11 @ 19:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0