2010

Nu är nyår över, det löste sig och blev en riktigt fin kväll. Jag fyndade en 6-manna taxi till 2 pers för 100 spänn när resten av patrasket tryckte in sig i personbilarna för 300. Vem är bra?! Haha.
Festen ägde rum i Harramslund med ett härligt gäng tjejer, sen drog vi in till stan vid 12-slaget. Efter att stått ute en stund var mina ben istappar och jag, Rebecca och Amanda gick hem till Rebecca. Vi kollade film med Carl ( Rebeccas kompis från Umeå) och jag nannade där. Så gick det till när det blev 2010.

Sedan året började har jag lekt med Mia i hennes lya, film och sånt. Dagen efter åkte vi till staden och jag köpte en mysig tröja på Carlings (för Mias pengar, hihi) och tandkräm. Hade ingen påse så kände mig rätt söt när jag vandrade hemåt med tandkrämstub i högsta hugg.
Jag har även lekt med Rebecca. Hon är lite knäpp, men det är jag med så skit i det. Jag tvingade henne att spela fia med min familj, för det är sånt vänner gör :)
Har även hunnit ta det lugnt, va med Måns och hälsa på Maffe.

Inte långt kvar på lovet nu, gäller att ta vara på det sista. Tänkte komma igång med träningen nu när skolan börjar, har ju fått presentkort på friskis. Det är dock inte aktuellt just nu, det är ju trots allt lov. Just därför ska jag mysa ner mig framför tvn, så kan ni få glo på lite nyårsbilder i fred.

Hoppas 2010 blir underbart och oförglömligt för er allihopa!






haha ^^







Tja.. gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0