back to school.

Ja nu är första veckan nästan slut..
Känns inte som att man har haft lov, förutom att första tanken varje morgon är "skjut mig". Tiden MÅSTE gå fortare när jag har lagt mig. Övertygad om att det är som i The Sims, när jag sover snabbspolas jag för att det inte ska bli drygt att vänta!

Idag skulle jag plugga Nk. Sista Nk-lektionen för årskursen imorgon, KÄRLEK! Bye for now tändsticksask-kastande Tommy som spottar i min bok! Inget illa menat, han är ball.. Ibland..
Tillbaka till ämnet, jag skulle plugga. Istället åkte jag till Måns, åt Findus färdiglagat och återupplevde skinhead-grabben från svt. Haha, han är sjuk! Det roligaste är att titta på kvinnan som intervjuar, får ju Panik Light.

(Tanken var att här skulle videoklippet visas, men jag är för trött för att lära mig lägga in sådana och för efterbliven för att redan veta det)


http://www.youtube.com/watch?v=dpwxIIYmdSI  <- Där ska den vara i alla fall :)

Druckit för mycket kaffe idag så kan självklart inte somna. Blir att glo igenom Nk-boken nu, sen läsa lite i vår nya svensk-bok. Verkar faktiskt bra, En komikers uppväxt av Jonas Gardell.

And of we go, to bokstävernas magiska land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0