cakemasters!

Onsdag och det var dags för bak med SP1B. Blev det lyckat? Njaae... Var det kul? JA.

För att sammanfatta:
En grupp gjorde kärleksmums men hade för mycket smet så det rann över och de fick börja om. Samtidigt stod Oscar med en ugnslucka i handen och såg allmänt förvånad ut (ugnen förblev stängd) En annan grupp gjorde svarta kanelbullar, en tredje hade kakor som stod och bubblade läskig hur länge som helst.Under tiden gick Måns och Loffe runt och såg allmänt lyckliga ut med slickepottar och slevar från diverse grupper medans Andre hoppade omkring lite överallt. Jag och Emelie (och Johan innan han svek) gjorde pannkakor. Dock måste det påpekas att Filip är Pannkaksmästaren! När han och jag stekte pannkakor.. Ni skulle sett!
Sen blev det fika av!



Efter det åkte jag och köpte färg-prov till mitt rum. Målat på nu, ska se hur det blir. Vanlig vit men det finns ju extreeemt många nyanser. Onödigt. Efter det var det dags för mitt första pass på Friskis. Inte tränat sen november, kommer antagligen inte komma ur sängen imorgon :) Väl hemma tog jag en välbehövlig dusch och satte mig med matten. Duktighets-dag!

Imorgon är det torsdag vilket som alltid innebär morgon-fika på fenix. Om Mia lyckas tigga till sig pengar dvs. Vi nämnde det, hur smarta vi var när vi var små (otroligt men sant). Föräldrarna sa alltid "Du får om hon får". Och det visste man ju, att lät det likadant på båda hållen slutade det med ett Nej. Jag och Mia gick dock inte på den här vuxen-idéen. Vi gick direkt till våra mammor och sa "Hon fick, får jag?" SJälvklart fick vi alltid.. Hehe, sikka små änglar :)

NU är det läggdags. Det var det för en timme sen också. Det går alltid så här :)


Kommentarer
Postat av: Jag

Dags att lägga upp något nytt kanske? ;)

2010-01-27 @ 21:59:34
Postat av: Felicia

Haha ja jo börjar väl bli det ;)

2010-01-29 @ 11:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0