gamlingarna är bäst.

Gårdagen blev mysigare än väntat, istället för att sitta själv hemma tog jag det lugnt hos Måns. Eftersom mina bussar hem är sämst i världen fjäskade jag mig in hos mormor och morfar. De hämtade mig när de skulle hem någon gång mitt i natten.

Att sova hos mormor och morfar är någon av det lyxigaste som finns! Mormor bäddar rent mitt i natten medans jag och morfar "smyger" ut i köket och tar lite nattamat. Efter det lägger de sig pch jag titta på tv ett tag.. När jag vaknar på morgonen är det dags för frukost med hembakta bullar, kaffe, frukt osv. Ja man blir bortskämd allt. Mysigt, jag älskar min mormor och morfar.

Ikväll ska jag njuta in i det sista av helgen. Blir väl film och gottis. I veckan som kommer ska vi baka i klassen, kommer bli kul! Jag, Johnny, Emelie och Rebecca (om lillen inte är sjuk) ska ge oss på att göra pannkakor till hela klassen, dvs mer är 30 pers.. Inga problem för oss!
Imorgon börjar nya schemat gälla med, det suger. Kommer ha långa håltimmar och sluta senare. Det positiva är sovmorgnar, men hade hellre slutat tidigt! Jaja det löser väl sig.

Nu hoppar jag iväg och letar film <3


mormor & morfar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0