fredagsMys? Inte då!

Fredagskvällen närmar sig med storsteg medans jag sitter i joggingbyxor och raggsockar <3
Sista skoldagen idag, det gick ju galant. Självklart var jag en av 7 i klassen som fick ha astronomiprov för att Tommy inte var säker på vårt betyg. Får väl hoppas det gick bra så man kan klämma till med ett mvg. Hade antagligen sista lektionen någonsin med Thomas med :( Han är så härlig den människan! Flummigaste genomgångarna jag varit med om, men kul har det varit. Jaja, vi träffar fortfarande honom 10 min varje måndag, hihi. (OBS! Blanda INTE ihop Thomas och Tommy )

Ska snart börja fixa till mig så smått, fest i Hammarslund ikväll. Efter det bär det av till Rebecca för sleepytime och myspys. Ska bli en trevlig kväll!

Wuhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0