And I dont need an excuse 'cause I'm wearing my brand new shoes!

Idag var en sådan dag då man åkte till Malmö med Bella. Förutom att tåget dit och hem var extremt försenat var det en lyckat visit. Lyckades till och med köpa lite. Blev en tröja, tights, foundation och en väska från tjallamalla (och fika såklart). Det måste vara den coolaste affären i Malmö, tjallamalla! Lyssna på namnet bara? Jag och Bella gick runt hur länge som helst och lät "titta denna, kolla, åh va söt, fan va snygg, naaw" osv. Hade man haft råd att köpa t-shirts för 1000kr hade jag nog shoppat loss där inne. Är dock nöjd med min 50kr-väska :)
Idag var alla butiksbitränden extremt trevliga. Lite ovanligt, det gillas.

Nu är klockan snart halv 2 och jag tänkte titta på film. Problemet är att jag är hyper och känner för att göra något kreativt. Ganska svårt när det hörs i hela huset bara man tappar en knappnål på mitt rum. När jag kom hem var jag extreeeemt trött och orkade knappt andas, nu kan jag inte sitta still! Vänt på dygnet? Inte det minsta.

Kvällens låt:
New Shoes- Paolo Nutini



puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0