Rulla bräda.

GE MIG EN LONGBOARD.
När pengarna är tillräckligt många vet jag vad jag vill lägga dem på. Åkte med Mia idag, även om jag mest fick använda hennes hemmabygge. Jättesöt mia. I alla fall var det härligt och jag vill ha en sådan nu.

Sommarlovet flyter på, datorn står och dammar. Jag vill slita ihjäl mig på jobbet och få lite pengar, men tyvärr går det inte så fort. Snart är det midsommar, vad de än säger kommer det regna. 

Nu ska jag fortsätta med livet!
Måns är söt, det får räcka för idag.
Natten!

Kommentarer
Postat av: rebbbbbee

HIHIHHIii

ska beställa min nästa vecka ( ;

2010-06-23 @ 22:09:29
Postat av: Felicia

Det får nog jag med göra, dör annars. dryga pengar bara.

2010-06-24 @ 23:31:43
URL: http://fliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0