små vita fluffmoln

Ja, Siesta var fint och livet har gått bra. Känns ganska avlägset nu.

Igår var super-toppen-mega-bra dag. Allt var bara så rätt, trots regnet. Fick härliga besked om mvg i estetisk verksamhet och VG i spanska! Helt sinnes! Satt och skrattade av chocken framför Nils, trodde jag precis klarat mig över ig. Det betyget gjorde min dag. Tog även en runda i regnet med lille Måns och gjorde honom något fattigare. Efter skolan var det dags att "fira" Rebecca, så bjöd lilla snäckan på en fika (grattis grattis). Kvällen spenderades med mammsen och snyftfilmen Allt för min syster. Fint avslut.

Nu är det skoltime!

Kommentarer
Postat av: Leyla

Gumman! ta min msn ; leeylish@hot..

jag saknar dig och jag vill träffa dej så snart som möjligt. minns du vad vi sa? vi måste hitta på ngt i sommar. och det ska vi också göra! Miss you and Love you my lovely KUSIN <3

2010-06-14 @ 14:55:55
Postat av: Måns

Dags för nytt inlägg snart? Väntar på romanen om mig fortfarande ;)

2010-06-15 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0