Är det inte sommar i luften?

Att komma hem från Malmö med en vit stråhatt, är inte det sommarkänsla om något? Eller att sitta i solen på Lilla torg och äta årets första Magnum Strawberry White (Min sommarglass)? Blir bara bättre och bättre.

Som sagt, igår var jag i Malmö, åkte dit efter skolan. Handlade lite, var med David och fikade. Trevlig dag med bra väder, även om det var någon varmare i Kristianstad.. Fick mig ett gott skratt när David provade en Mumin-dräkt han ska stå i på lördag. Alla som är i Malmö då, mobba Mumin ;) När jag åkt hem hälsade jag på Rebecca i någon timme, övertalade henne att följa med mig på yoga.

klockan 05.45 imorse gick jag upp och gjorde mig redo, tog bussen till stan och cyklade till friskis. Yoga kl 07.00 och sedan skolan. Det där med yoga.. Det är nog ingenting för mig, fick lägga lika mycket energi på att inte skratta som att göra det jag skulle. Att söka stöd hos Rebecca gick ju inte, skulle dö av skratt. Så roligt var det ju på sitt sätt, och rätt skönt start på dagen. Fast föredrar nog att sova till halv 8 i alla fall..

.
Hatten, fast min är vit. Och så Mumin!


Ps. Idag fördrev jag samhällslektionen med att ta smygbilder på Måns, mycket roande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0