Har ni inte egna vänner?!

Haha VAFAN!?! Tittade precis närmre på bilden från Chill Out och ser att en man glatt vinkar till kameran från bordet bakom.
Och detta är inte första gången jag upptänker okända människor på mina bilder, VAD ÄR DET MED DEM OCH MIN KAMERA?! STAY AWAY! Haha
Men lite sött är det..



De på bild 2 var det dock lite konstigt att ingen märkte, står ju inte en halvmeter bakom oss? 

________________________________________

Nu när jag ändå är inne och kladdar och inte har bättre för mig (jag vet att det redan blivit tre inlägg på en kväll) tänkte jag hålla mitt löfte till Olof "Loffe" Håkansson. Han ville synas (ännu mer) på min blogg. Därför tänkte jag nu berätta lite om denne legendariske Loffe:

Olof, mer känd som Loffe, är min skåp-kompis. Han är jättesnäll, så länge man håller sig 10 meter från skåpen. Loffe tycker om att leka lärare och att peta i folk håret med pinnar han hittar i klassrummet. Ibland badar han i kanalen. Detta är inget jag fått se med egna ögon men jag har trovärdiga källor. En gång var Loffe på bio. När han skulle hem kunde hans syster inte hämta honom. Då fick han en onskefull idé och gick hem i kylan enbart för att hans föräldrar skulle bli arga på systern. Om detta lyckades vet jag inte. En annan hemlighet vi klurat ut gällande Loffe är hans tränande. Man har förstått att han flitigt besöker Friskis. "Oj, en kille som tränar mycket" tänker ni. Njaa, vi blev med lurade till en början.. Efter att konfronterat honom ett antal gånger har vi dock förstått att han bara går omkring i byggnaden och ser cool ut. Sanningen svider. 

Nu tror ni kanske Loffe är lite konstig och så, och det kanske stämmer. Men det gör inget för han är ändå min skåp-kompis. Om jag är 10 meter från skåpen det vill säga :)



Med detta sagt går jag och lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0